عجیب ترین کری خوانی‌ بازیکنان در آستانه دربی؛ کسی که 5 سال ما را نبرده کل کل نمی خواهد / پرسپولیس سو

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

ه گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دربی 82 نزدیک است و بازار کری خوانی بین هواداران دو تیم داغ داغ. حالا همین هواداران دو آتشه و تیفوسی دوست دارند کری خوانی بازیکنان محبوبشان را ببینند و بشنوند و خوشحال شوند.

 

در این گزارش به مرور بی پرده ترین کری خوانی بازیکنان سرخابی می پردازیم که شاید تاکنون هیچ گاه نشنیده باشید:

 

 

* میثم مجیدی:

- به استقلال آمدم زندگی ام آبی شد

 

- من از اول هم استقلالی بودم و خیلی خوشحالم که به تیم محبوبم پیوستم

 

 

* علیرضا نورمحمدی:

- استقلالی ها کری بخوانند؛ برایشان کری می خوانم

 

- زنبور نمی تواند در ده دقیقه سه گل بخورد ولی رحمتی خورد

 

- 4، یک عدد تخیلی است

 

 

* وحید طالب لو:

- بهترین رنگ آبی که تاکنون دیده ام، همین لباس آبی تیمم است

 

- پرسپولیس نباشد استقلال نیست؛ استقلال هم نباشد پرسپولیسی وجود نخواهد داشت

 

 

* محسن مسلمان:

- با عدد 4 آشنایی ندارم

 

 

* جابر انصاری:

- خون من آبی است

 

- بهترین گلم، گل دربی بود که روی سر بنگر با آن قدش پریدم

 

- فکر کردم پرسپولیسی ها ما را بردند که آنطور خوشحالی می کنند. یکی پرچم برداشته بود؛ یکی تکل میزد ولی وقتی به اسکوربورد نگاه کردم و دیدم بازی 1-1 شده است؛ گفتم خدا را شکر هنوز، پرسپولیسی ها به مساوی راضی اند

 

- اهل کری خواندن نیستم اما در دور برگشت می بریم

 

 

* سوشا در واکنش به عدد 4:

- به چیزهای جعلی فکر نمی کنم

 

 

* امین حاج محمدی:

- پرسپولیس سوء تفاهم است و رفع می شود

 

 

* کمال کامیابی نیا:

- دوست دارم چهار را زیر پایم لگد کنم

 

- عاشق 6 هستم

 

 

* حنیف عمران زاده:

- بنگر و نورمحمدی داداش های من هستند؛ امسال هم خیلی خوب نتیجه گرفتند اما چهارتایی هستند

 

 

* محسن بنگر:

- استقلال را نمی شناسم

 

- جذابیت دربی به کری است

 

- 4، 5 سال است که ما را نبرده اند؛ کسی که 5 سال ما را نبرده کل کل نمی خواهد

 

- چهار عدد خوبی است اما معنیش را نفهمیدم

 

 

* سید مهدی رحمتی:

- عیب ندارد بگذارید کری بخوانند

 

- مخلص همه پرسپولیسی ها هستم

 

 

* مهرداد کفشگری:

- هیچ وقت به استقلال نمی روم

 

- دوست دارم تا ابد پرسپولیسی بمانم چه به عنوان بازیکن، چه به عنوان هوادار

 

 

* علیرضا رمضانی:

- از بچگی استقلالی بودم خیلی زحمت کشیدم که به اینجا رسیدم

 

 

* برانکو ایوانکوویچ:

- پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیا است که در 10 سال اخیر مشکلاتی برایش به وجود آمده است

 

- ارتش عظیم هواداران باشگاه را سراپا نگه داشته است

 

- هواداران بزرگترین ثروت پرسپولیس هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دربی ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | 6:29 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا